Returnare Produse

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, "Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14, în termen de 14 zile calendaristice începand cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator".

În cazul în care doriţi să înapoiaţi anumite produse, care nu corespund aşteptărilor dvs., puteţi să o faceţi conform legii, suportând costul returului. Condiţiile pentru retur sunt următoarele:

  • Produsul trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (să aibă etichetele şi / sau ambalajele originale);
  • Să nu prezinte semne de uzură, să nu aibe pete sau rupturi;
  • Returul să se facă împreună cu documentele care l-au însoţit.

Dacă produsele pe care ţi le-am livrat au fost însoţite de eventuale cadouri, când returnezi produsele trebuie să returnezi şi cadourile.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de acelaşi fel şi vrei să le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

Contravaloarea produselor comandate se poate restitui prin transfer bancar, într-un cont specificat de dvs. sau prin mandat poştal, în maximum 14 zile calendaristice. De asemenea, puteţi opta pentru ca suma aferentă produsului returnat să reprezinte un avans pentru o viitoare altă comandă pe site-ul nostru.

Returul se poate face prin Poşta Română sau Curierat Rapid.

Dacă aveţi un produs defect, contactaţi-ne telefonic sau prin e-mail şi comunicaţi-ne problema dumneavoastră. Produsele defecte se trimit doar prin Poşta Română. Ambalaţi produsele în cutiile originale, iar în cazul articolelor cu garanţie acestea trebuie să fie însoţite de o copie după certificatul de garanţie. Costurile de expediere şi returnare prin Poşta Română sunt achitate de către Magazelo.ro, în timp ce taxele de expediere prin curier pentru coletele trimise de client către noi sunt suportate de expeditor.

Orice problemă va fi soluţionată în maximum 7 zile lucrătoare.

Vă rugăm să nu trimiteţi colete prin curier fără a ne anunţa întrucât acestea nu vor fi ridicate. Vă rugăm să nu trimiteţi colete cu plată ramburs prin poştă sau curier către Magazelo.ro, întrucât acestea nu vor fi ridicate. Pentru mai multe detalii puteţi solicita informaţii telefonic sau prin e-mail.


  Formular Retur

  Contact